Evidencija radnog vremena

Evidencija radnog vremena

Recite zbogom stresu i frustraciji zbog grešaka u platnom spisku, nepotpune evidencije radnog vremena, upravljanja radnim vremenom terenskih radnika ili skoka troškova rada. Sa našim automatizovanim rešenjem za evidenciju radnog vremena u realnom vremenu možete lako i precizno da pratite radno vreme zaposlenih, upravljate odsustvima i prekovremenim radom i sa lakoćom obrađujete platni spisak.

Rešenje za evidenciju radnog vremena

Automatizovani softver za upravljanje radnog vremena je od suštinskog značaja za organizacije koje žele da optimizuju produktivnost uz istovremeno smanjenje troškova. Ručni procesi dovode do vremenskih i finansijskih troškova, kao i do ljudskih grešaka, probijanja prijatelja i lažnog merenja vremena. Varijacije u politici pohađanja među kompanijama dodatno komplikuju prikupljanje podataka i automatizaciju.

Karakteristike

Podrška višestrukim akreditivima
Podržava višestruke akreditive kao što su prepoznavanje lica, otisak prsta, RFID kartice, mobilna autentifikacija, PIN i QR kod

Politika odsustva
Omogućava organizaciji da postavi pravila za obeležavanje odsustva zaposlenih danima pre ili posle praznika i neradnih nedelja

Centralizovani nadzor i kontrola
Omogućite centralizovano praćenje i kontrolu u realnom vremenu, omogućavajući šefovima filijala da nadgledaju smene i prisustvo dok administratori bez napora upravljaju više uređaja

Smene i rasporedi
Omogućava lako kreiranje više smena i rasporeda sa fleksibilnim parametrima, pružajući pogodnost i fleksibilnost za upravljanje radnim vremenom zaposlenih

Organizaciona hijerarhija
Kreirajte različite politike za odeljenja i imenovanja, definišući više nivoa hijerarhije unutar strukture za efikasno upravljanje

Fleksibilni praznični rasporedi
Omogućite konfiguraciju do 32 praznika u svakom rasporedu, sinhronizovano sa uređajima radi transparentnosti i podržavajući ograničene praznike specifične za region za zaposlene

Sveobuhvatno rešenje za velika, mala i srednja preduzeća

Efikasno upravljanje pohađanjem radnog vremena u odeljenjima, odeljenjima, oznakama i razredima predstavlja značajan izazov za organizacije. Snimanje i automatizacija složenih pravila o pohađanju radnog vremena može biti težak zadatak.

Rešenje Matrik Time-Attendance rešava ovaj izazov nudeći izuzetnu fleksibilnost u kreiranju organizacione strukture koja je precizno usklađena sa hijerarhijom prisustva radnog vremena. Služi kao centralizovano i intenzivno rešenje pogodno i za velika preduzeća sa više kancelarijskih lokacija i za male organizacije sa jednom kancelarijom. Sa svojom visokom skalabilnosti i modularnošću, rešenje Matrik Time-Attendance zadovoljava rastuće potrebe i zahteve organizacija.

Fleksibilne politike pohađanja

Upravljanje pohađanjem radnog vremena u organizacijama je složeno i varira u zavisnosti od strukture, hijerarhije i operativnih zahteva. Uhvatiti i automatizovati pravila o prisustvu radnog vremena zaposlenima je izazovna zbog različitih politika prisustva, vremena i odsustva.

Rešenje Matrik Time-Attendance rešava ovaj izazov tako što nudi fleksibilne politike za smene i napuštanja koje zadovoljavaju različite potrebe funkcija, odeljenja, hijerarhija, lokacija i pojedinaca. Omogućava precizno evidentiranje ulazaka i izlazaka, osiguravajući sveobuhvatno upravljanje posjećenošću.

150+ izveštaja o radnom vremenu i odsustvu

Sveobuhvatni i informativni izveštaji su od suštinskog značaja za praćenje kretanja zaposlenih i olakšavanje donošenja odluka zasnovanih na podacima na osnovu evidencije o pohađanju radnog vremena.

Sa rešenjem Matrik Time-Attendance, organizacije mogu da generišu preko 150 izveštaja u vezi sa praćenjem radnog vremena i upravljanjem odsustvom. Ove izveštaje može prilagoditi HR/Administrator na osnovu zahteva korisnika, kao što su za celu organizaciju, određena odeljenja ili određeni vremenski period. Rešenje nudi više filtera i formata, omogućavajući lak izvoz izveštaja u PDF, Ekcel, Vord, RTF, CSV, TKST i više formata. Ovo omogućava organizacijama da izvuku vredne uvide i analize iz podataka o pohađanju radnog vremena, pomažući u preciznoj obradi platnog spiska i donošenju odluka na osnovu informacija.

Naručite sa sajta

Pogledajte sve naše proizvode na sajtu. Odaberite svoj paket odmah.

Pitajte nas

Popunite kontakt formu

Zakažite sastanak

Zatražite sastanak sa našim menadžerima

Kontakt centar

Za korisničku podršku pozovite 066 33 00 34. Tu smo za vas 24 časa dnevno!